- BeePuan
- 1,519
Asus FA507NU laptop'ımı geçen ay KVK servisine verdim. Şarj problemi yaşıyordum; şarj aleti takılıyken şarj oluyordu, takılı değilken olmuyordu. Bazen belirli açılarda şarj oluyordu ama bu durum beni rahatsız ediyordu.
Uzun zamandır başka bir sorunum daha vardı: Laptop bazen açılırken siyah ekranda kalıyor, görüntü gelmiyordu. KVK'den birkaç gün sonra aldığım mailde fan ve klavye değişimi önerildi.
Mailde vida izi nedeniyle klavye modülünün ücretli olarak değiştirileceği yazıyordu. Fan değişimi neden gerekli diye düşündüm. Şarj sorunumu da tespit edememişlerdi. Asus ile iletişime geçtim.
Şarj sorunumun olduğunu ve servise bunun için başvurduğumu, fan temizliği yerine değişim yapılmasının nedenini sordum. Yeni bir mail bekliyorum. Vida izi nedeniyle ücretlendirme yapılacak gibi görünüyor. Vida izini tespit edebiliyorlarsa, şarj sorununu neden tespit edemediler? Vida izi garanti dışı bir sebep midir?
Uzun zamandır başka bir sorunum daha vardı: Laptop bazen açılırken siyah ekranda kalıyor, görüntü gelmiyordu. KVK'den birkaç gün sonra aldığım mailde fan ve klavye değişimi önerildi.
Mailde vida izi nedeniyle klavye modülünün ücretli olarak değiştirileceği yazıyordu. Fan değişimi neden gerekli diye düşündüm. Şarj sorunumu da tespit edememişlerdi. Asus ile iletişime geçtim.
Şarj sorunumun olduğunu ve servise bunun için başvurduğumu, fan temizliği yerine değişim yapılmasının nedenini sordum. Yeni bir mail bekliyorum. Vida izi nedeniyle ücretlendirme yapılacak gibi görünüyor. Vida izini tespit edebiliyorlarsa, şarj sorununu neden tespit edemediler? Vida izi garanti dışı bir sebep midir?