K
Kaan Öztürk
Misafir
Ramazan Bayramı’nın yaklaşmasıyla birlikte tüketiciler alışverişlerini çevrim içi platformlara taşıdı. Tatlı, çikolata, şekerleme, kahve gibi bayramlık ürünlerin yanı sıra giyim, ayakkabı ve hediyelik eşya kategorilerinde büyük bir artış gözlemlendi. Özellikle sahur ve iftar sonrasında internet üzerinden yapılan alışverişlerin yoğunlaştığı belirtiliyor. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, bu bayramda E-Ticaret Siteleri aracılığıyla 400 milyar TL’lik satış yapılmasını beklediklerini açıkladı.
Çevikoğlu, bayrama özel yapılan indirim ve kampanyaların satışları önemli ölçüde artırdığını, bazı ürün gruplarında yüzde 30’lara varan artışlar görüldüğünü belirtti. Özellikle havaların ısınması ve mevsim geçişiyle birlikte giyim, ayakkabı ve aksesuar kategorilerinde kampanyalı ürünlere olan ilginin arttığını söyledi.
Tüketicilerin alışveriş yaparken fiyat ve maliyet karşılaştırmaları yapması gerektiğini vurgulayan Çevikoğlu, ödeme güvenliği ve satıcı değerlendirmelerine dikkat edilmesi gerektiğini de ifade etti. Ortalama sepet tutarının 1500 TL civarında gerçekleşmesi bekleniyor.
Bayram Alışverişi E Ticaret Sitelerini Uçurdu
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) E-Ticaret Meclisi Üyesi Seyhun Özkara da tüketicilerin büyük oranda giyim, gıda ve hediyelik eşya ürünlerine yöneldiğini belirtti. Tatlı ve kahve gibi geleneksel ürünlerin yanı sıra sevdikler için alınan hediyelik ürünlerin satışlarında da dikkat çekici artışlar yaşandı.
Özkara, e-ticaret siteleri kullanıcılarının alışveriş davranışlarının hızlı bir dönüşüm geçirdiğini söyledi. Dijital ödeme yöntemlerinin yaygınlaşmasıyla birlikte kullanıcılar, günün her saatinde ürün alıp satma konusunda daha rahat hareket edebiliyor. Uluslararası satışların 2030 yılına kadar %26 oranında artacağı ve e-ticaretin ülkeler için iki kat hızlı büyüyeceği öngörülüyor.
Bayram Alışverişi E-Ticaret Sitelerini Uçurdu yazısı ilk önce BeeTekno yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...
E-Ticaret Siteleri Bayrama Özel Kampanyalarla Dikkat Çekti
Çevikoğlu, bayrama özel yapılan indirim ve kampanyaların satışları önemli ölçüde artırdığını, bazı ürün gruplarında yüzde 30’lara varan artışlar görüldüğünü belirtti. Özellikle havaların ısınması ve mevsim geçişiyle birlikte giyim, ayakkabı ve aksesuar kategorilerinde kampanyalı ürünlere olan ilginin arttığını söyledi.
Tüketicilerin alışveriş yaparken fiyat ve maliyet karşılaştırmaları yapması gerektiğini vurgulayan Çevikoğlu, ödeme güvenliği ve satıcı değerlendirmelerine dikkat edilmesi gerektiğini de ifade etti. Ortalama sepet tutarının 1500 TL civarında gerçekleşmesi bekleniyor.

Bayram Alışverişi E Ticaret Sitelerini Uçurdu
Tüketici Talebi Rekor Hacim Yarattı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) E-Ticaret Meclisi Üyesi Seyhun Özkara da tüketicilerin büyük oranda giyim, gıda ve hediyelik eşya ürünlerine yöneldiğini belirtti. Tatlı ve kahve gibi geleneksel ürünlerin yanı sıra sevdikler için alınan hediyelik ürünlerin satışlarında da dikkat çekici artışlar yaşandı.
Özkara, e-ticaret siteleri kullanıcılarının alışveriş davranışlarının hızlı bir dönüşüm geçirdiğini söyledi. Dijital ödeme yöntemlerinin yaygınlaşmasıyla birlikte kullanıcılar, günün her saatinde ürün alıp satma konusunda daha rahat hareket edebiliyor. Uluslararası satışların 2030 yılına kadar %26 oranında artacağı ve e-ticaretin ülkeler için iki kat hızlı büyüyeceği öngörülüyor.
Bayram Alışverişi E-Ticaret Sitelerini Uçurdu yazısı ilk önce BeeTekno yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...