- BeePuan
- 69
Godot'un geleceğiyle ilgili bir şey merak ediyorum. Unreal Engine'deki Nanite sistemi gibi, Godot'ta da benzer bir şey düşünülüyor mu acaba? Tam yol izleme yerine, daha performanslı bir çözüm için Nanite tarzı bir sistem çok iyi olmaz mıydı? Lumen'i de unutmayalım, o da güzel bir alternatif. Hibrid bir çözüm yerine Nanite gibi çalışan bir sistemin gelme ihtimali var mı? Oyun dünyası sürekli gelişiyor, Godot'un da bu trendlere ayak uydurması önemli. Belki ileride böyle bir şey görürüz. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu konuda bir bilginiz var mı? Godot ekibi böyle bir şey planlıyor mu? Merak ediyorum gerçekten, çünkü bu Godot'u bambaşka bir seviyeye taşıyabilir. Umarım yakın zamanda güzel haberler alırız. Oyun geliştirme topluluğu olarak bunu çok isteriz bence.