K
Kaan Öztürk
Misafir
Google, bulut tabanlı üretkenlik platformu Google Workspace’e iki önemli yenilik daha ekledi. “Workspace Flows” adı verilen otomasyon aracı sayesinde kullanıcılar, tekrar eden görevleri kolayca otomatikleştirebilecek. Diğer yandan “özetleme” özelliği, uzun dokümanların ya da içeriklerin sesli özetlerini oluşturabiliyor. Şirket bu yeniliklerle, özellikle yoğun çalışan ekiplerin zaman yönetimini kolaylaştırmayı ve günlük iş yükünü azaltmayı amaçlıyor. Özelliklerin ilk olarak sınırlı kullanıcı grubuyla test edilip yıl içinde geniş çapta sunulması bekleniyor.
Yeni tanıtılan Workspace Flows, teknik bilgi gerektirmeden iş akışlarını tanımlamaya olanak tanıyor. Kullanıcılar, belirli eylemlere otomatik yanıt veren süreçler oluşturabiliyor. Örneğin, belirli bir form doldurulduğunda otomatik e-posta gönderme veya takvime etkinlik ekleme gibi işlemler artık birkaç adımda tamamlanabiliyor.
Bu araç, özellikle iş takibi ve belge yönetiminde zaman kazandıracak pratik çözümler sunuyor. Google Workspace kullanıcılarının farklı hizmetleri birbirine bağlayarak akıllı iş akışları oluşturabilmesi, verimliliği artırma açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Ayrıca, bu tür çözümlerin kodlama bilgisi olmadan sunulması da küçük ve orta ölçekli işletmeler için büyük avantaj sağlıyor.
Google Workspace
Yeni özelliklerden biri de podcast benzeri sesli özet oluşturma desteği. Bu özellikle birlikte kullanıcılar, paylaşılan dokümanların ya da uzun e-postaların kısa sesli özetlerini dinleyerek zaman kazanabilecek. Google, bu özelliğin yapay zekâ ile üretildiğini ve dokümanların en önemli noktalarını vurguladığını belirtiyor.
Özellikle toplantı notları, proje raporları ve sunum özetlerinde etkili olması beklenen bu yenilik, mobil kullanımda da büyük kolaylık sağlayacak. Kullanıcılar belge okumak yerine dinleyerek içeriklere hızlıca erişebilecek. Google Workspace’in bu adımı, platformun sadece ofis içi değil, hareket halindeyken de verimli kullanımını desteklemeyi amaçlıyor.
Google Workspace’e Otomasyon ve Özet Geldi yazısı ilk önce BeeTekno yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...
Google Workspace İçin Otomasyon Zamanı
Yeni tanıtılan Workspace Flows, teknik bilgi gerektirmeden iş akışlarını tanımlamaya olanak tanıyor. Kullanıcılar, belirli eylemlere otomatik yanıt veren süreçler oluşturabiliyor. Örneğin, belirli bir form doldurulduğunda otomatik e-posta gönderme veya takvime etkinlik ekleme gibi işlemler artık birkaç adımda tamamlanabiliyor.
Bu araç, özellikle iş takibi ve belge yönetiminde zaman kazandıracak pratik çözümler sunuyor. Google Workspace kullanıcılarının farklı hizmetleri birbirine bağlayarak akıllı iş akışları oluşturabilmesi, verimliliği artırma açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Ayrıca, bu tür çözümlerin kodlama bilgisi olmadan sunulması da küçük ve orta ölçekli işletmeler için büyük avantaj sağlıyor.

Google Workspace
Sesli Özet Özelliği Geliyor
Yeni özelliklerden biri de podcast benzeri sesli özet oluşturma desteği. Bu özellikle birlikte kullanıcılar, paylaşılan dokümanların ya da uzun e-postaların kısa sesli özetlerini dinleyerek zaman kazanabilecek. Google, bu özelliğin yapay zekâ ile üretildiğini ve dokümanların en önemli noktalarını vurguladığını belirtiyor.
Özellikle toplantı notları, proje raporları ve sunum özetlerinde etkili olması beklenen bu yenilik, mobil kullanımda da büyük kolaylık sağlayacak. Kullanıcılar belge okumak yerine dinleyerek içeriklere hızlıca erişebilecek. Google Workspace’in bu adımı, platformun sadece ofis içi değil, hareket halindeyken de verimli kullanımını desteklemeyi amaçlıyor.
Google Workspace’e Otomasyon ve Özet Geldi yazısı ilk önce BeeTekno yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...