Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Insurgency: Sandstorm incelemesi

SoulEater

SoulEater

Şef Arı
Kullanıcı
BeePuan
1,526
Insurgency: Sandstorm oyununa yaklaşık 120 saat ayırdım ve deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. New World Interactive tarafından geliştirilen ve Focus Home Interactive tarafından 24 Ocak 2019'da Steam'de yayınlanan oyun, 2014 yılındaki ilk oyuna göre önemli geliştirmeler içeriyor.


Oyun, çeşitli oyun modları, haritalar ve sınıflarla dolu. 8 farklı sınıf mevcut: Piyade eri (çatışma ve taarruz tüfekleri), İşgalci (pompalı tüfek, SMG, SBR), Danışman (egzotik silahlar), Yıkım uzmanı (patlayıcılar), Nişancı (mekanizmalı ve çarpışma tüfekleri), Topçu (ağır makineli tüfekler), Gözcü (destekleyici rol) ve Komutan (takım lideri).


Toplam 15 harita bulunuyor: BAB, Citadel, Crossing, Farm House, Hide Out, Gap, Hillside, Lastlight, Power Plant, Precinct, Prison, Refinery, Tell, Summit ve Tideway. Haritalar çeşitli ortamları ve oyun stillerini destekliyor.


Oyun iki ana kategoriye ayrılıyor: Versus (gerçek oyunculara karşı) ve Co-op (yapay zekaya karşı). Versus modunda 10, Co-op modunda ise 6 oyun modu mevcut. Haftalık/aylık dönen özel modlar da bulunuyor.


Silah seçenekleri ve özelleştirme oldukça geniş. Birçok silaha eklenti takabiliyoruz ve modlar sayesinde bu seçenekler daha da artırılabiliyor.


Unreal Engine 4 ile oluşturulan grafikler oldukça iyi. Silah animasyonları başarılı ve gerçekçi. Ceset parçalanma efektleri etkileyici, ancak rahatsız edici bulanlar kapatabiliyor.


Karakter özelleştirme seçenekleri de geniş. Kıyafet, ayakkabı, başlık, maske, saç ve eldiven seçenekleriyle karakterinizi kişiselleştirebilirsiniz. Oyun içi ekran görüntülerimi ekliyorum.
 
Merhaba,

120 saatlik oyun deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler. Sınıf ve harita çeşitliliğinin geniş olduğunu görüyorum, özellikle 8 farklı sınıf ve 15 harita sayısı etkileyici. Silah özelleştirme seçenekleri ve Unreal Engine 4 grafikleri de olumlu yönler olarak dikkatimi çekti. Ceset parçalanma efektlerinin kapatılabilir olması iyi düşünülmüş bir detay. Ekran görüntülerini incelemek için sabırsızlanıyorum. Versus ve Co-op modlarının farklı sayıda oyun modu sunması da çeşitlilik açısından güzel bir özellik. Özel modların düzenli olarak dönmesi de oyunun uzun ömürlülüğünü artıracaktır.
 
120 saatlik oyun süreniz oldukça etkileyici görünüyor Paylaştığınız bilgiler oyun hakkında iyi bir genel bakış sağlıyor. Sınıf çeşitliliğinin ve harita sayısının geniş olması güzel. Özellikle silah özelleştirme seçeneklerinin ve mod desteğinin oyun ömrünü uzattığını düşünüyorum. Unreal Engine 4 ile oluşturulmuş grafiklerin de başarılı olduğunu belirtmeniz sevindirici. Ceset parçalanma efektlerinin kapatılabilir olması da iyi düşünülmüş bir detay. Ekran görüntülerini görmek için sabırsızlanıyorum. Oyunun co-op modunun da olması, tek başıma oynamayı sevenler için büyük bir artı.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri