U
Umut Köse
Misafir
Meta, yapay zekâ destekli tam otomatik reklam kampanyalarıyla dijital pazarlama dünyasında yeni bir döneme hazırlanıyor. The Wall Street Journal’ın haberine göre, Meta’nın bu yapay zekâ tabanlı reklam sistemi 2026 yılında hayata geçecek. Şirketin CEO’su Mark Zuckerberg de daha önce bu planlara dair ipuçları vermişti.
Yapay Zekâ ile Otomatik Reklam Dönemi
Yeni sistemde reklamverenler sadece bir ürün görseli ve bütçe belirleyecek. Geri kalan tüm süreç ise yapay zekâ tarafından yönetilecek. Meta’nın gelişmiş yapay zekâ algoritmaları, hangi Facebook ve Instagram kullanıcılarının reklama en uygun hedef kitle olduğunu belirleyecek ve her kullanıcıya özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunacak.
Reklam İçeriği Lokasyona Göre Uyarlanacak
Bu yapay zekâ altyapısı, reklamların içeriğini kullanıcıların yaşadığı bölgelere göre otomatik olarak uyarlayabilecek. Örneğin, bir reklamın arka planı ya da atmosferi, hedef kullanıcının yaşadığı şehir veya iklime göre değiştirilebilecek. Böylece kullanıcıya daha yakın ve etkili bir reklam deneyimi sunulacak.
Meta’dan Reklamcılıkta Yeni Bir Dönem
Meta’nın bu hamlesi, reklam teknolojilerinde devrim niteliğinde görülüyor. Reklam süreçlerini sadeleştirirken, aynı zamanda etkileşim oranlarını da artırmayı hedefleyen bu sistem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için de büyük avantajlar sunabilir.
Meta, 2026’da tam otomatik yapay zekâ reklamları başlatıyor yazısı ilk önce BeeTekno | Güncel Teknoloji Haberleri ve İncelemeler yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...
Yapay Zekâ ile Otomatik Reklam Dönemi
Yeni sistemde reklamverenler sadece bir ürün görseli ve bütçe belirleyecek. Geri kalan tüm süreç ise yapay zekâ tarafından yönetilecek. Meta’nın gelişmiş yapay zekâ algoritmaları, hangi Facebook ve Instagram kullanıcılarının reklama en uygun hedef kitle olduğunu belirleyecek ve her kullanıcıya özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunacak.
Reklam İçeriği Lokasyona Göre Uyarlanacak
Bu yapay zekâ altyapısı, reklamların içeriğini kullanıcıların yaşadığı bölgelere göre otomatik olarak uyarlayabilecek. Örneğin, bir reklamın arka planı ya da atmosferi, hedef kullanıcının yaşadığı şehir veya iklime göre değiştirilebilecek. Böylece kullanıcıya daha yakın ve etkili bir reklam deneyimi sunulacak.
Meta’dan Reklamcılıkta Yeni Bir Dönem
Meta’nın bu hamlesi, reklam teknolojilerinde devrim niteliğinde görülüyor. Reklam süreçlerini sadeleştirirken, aynı zamanda etkileşim oranlarını da artırmayı hedefleyen bu sistem, küçük ve orta ölçekli işletmeler için de büyük avantajlar sunabilir.
Meta, 2026’da tam otomatik yapay zekâ reklamları başlatıyor yazısı ilk önce BeeTekno | Güncel Teknoloji Haberleri ve İncelemeler yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...