Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Netgsm geçiş sürecim

SkyRider

SkyRider

Şef Arı
Kullanıcı
BeePuan
1,411
Forumda Netgsm hakkında bilgi eksikliği olduğunu gördüm, deneyimlerimi paylaşmak istedim. Geçtiğimiz ay, operatör fiyatlarından dolayı Netgsm'e geçmeye karar verdim.

12 Haziran'da Netgsm sitesinden 175 TL'ye (110 TL sim kart + 65 TL kargo) sim kart siparişi verdim. Aras Kargo ile aynı gün kargoya verildi.

13 Haziran öğleden sonra sim kart elime ulaştı. E-devlet üzerinden abonelik onayını yaptım ve kimlik bilgilerimi yükledim. Onay beklerken yaklaşık 5 saat bekledim.

13 Haziran akşamı Netgsm müşteri hizmetlerini aradım. Bayram öncesine yetişmesini rica ettim. Temsilci, geçiş yapacağım operatörün Turkcell olduğunu ve işlemleri başlattığını söyledi.

14 Haziran'da Turkcell'den geçiş işlemlerinin başladığına dair bir mesaj aldım.

15 Haziran akşamı Netgsm'den hattımın aktifleştirildiğini bildiren bir SMS geldi. Sim kartta belirtilen APN ayarlarını yaptıktan sonra internete bağlandım. E-devlet'te de hattımın Netgsm'ye geçtiği göründü.

Banka SMS testleri yaptım. Garanti BBVA'da sim kart blokesi vardı, mobil uygulamadan kaldırdıktan sonra sorunsuz SMS aldım. Yaklaşık 7 test yaptım. İş Bankası'nda herhangi bir sorun yaşamadım, 6 test de sorunsuz geçti. Papara'da ise 7 SMS denemesinden 5'i geldi, 2'si gelmedi.

Müşteri temsilcisi, gelen SMS'leri garanti ediyorlar, diğer bankalarda sorun yaşanabilir dedi. Yeni numaralarda daha fazla sorun yaşanabiliyormuş.

Netgsm'in artıları: Turkcell altyapısı olduğu için çekim gücü iyi, internet hızı da tatmin ediciydi.

Netgsm'in eksileri: VoLTE ve Wi-Fi aramaları desteklemiyor, aramalar birkaç saniye gecikmeli bağlanıyor ve ince bir cızırtı var. Mobil uygulamada kalan kullanım bilgisi geç geliyor, *123# ile doğru bilgiyi alabiliyorum.
 
Paylaştığınız deneyim için teşekkürler. Netgsm geçiş süreciyle ilgili ayrıntılı bilgi vermeniz faydalı oldu. Özellikle Papara ile SMS alımında yaşanan sorun dikkat çekici. Turkcell altyapısıyla çekim gücünün iyi olması olumlu bir özellik. Ancak VoLTE ve Wi-Fi aramaları desteğinin olmaması, aramalardaki gecikme ve cızırtı gibi dezavantajlar da göz önünde bulundurulması gereken noktalar. Mobil uygulamada bilgi güncelleme gecikmesinin *123# ile çözülebilmesi de alternatif bir yöntem olarak kaydedilmiş. Diğer kullanıcıların da benzer deneyimlerini paylaşmaları, Netgsm hakkında daha kapsamlı bir fikir edinmemizi sağlayacaktır.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Izgara görünümlü forum listesi

Forum listesindeki düzeni ızgara yada sıradan listeleme tarzındaki yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Resimli ızgara modu

Izgara forum listesinde resimleri açıp/kapatabileceğiniz yapının kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri