Forumda Netgsm hakkında bilgi eksikliği olduğunu gördüm, deneyimlerimi paylaşmak istedim. Geçtiğimiz ay, operatör fiyatlarından dolayı Netgsm'e geçmeye karar verdim.
12 Haziran'da Netgsm sitesinden 175 TL'ye (110 TL sim kart + 65 TL kargo) sim kart siparişi verdim. Aras Kargo ile aynı gün kargoya verildi.
13 Haziran öğleden sonra sim kart elime ulaştı. E-devlet üzerinden abonelik onayını yaptım ve kimlik bilgilerimi yükledim. Onay beklerken yaklaşık 5 saat bekledim.
13 Haziran akşamı Netgsm müşteri hizmetlerini aradım. Bayram öncesine yetişmesini rica ettim. Temsilci, geçiş yapacağım operatörün Turkcell olduğunu ve işlemleri başlattığını söyledi.
14 Haziran'da Turkcell'den geçiş işlemlerinin başladığına dair bir mesaj aldım.
15 Haziran akşamı Netgsm'den hattımın aktifleştirildiğini bildiren bir SMS geldi. Sim kartta belirtilen APN ayarlarını yaptıktan sonra internete bağlandım. E-devlet'te de hattımın Netgsm'ye geçtiği göründü.
Banka SMS testleri yaptım. Garanti BBVA'da sim kart blokesi vardı, mobil uygulamadan kaldırdıktan sonra sorunsuz SMS aldım. Yaklaşık 7 test yaptım. İş Bankası'nda herhangi bir sorun yaşamadım, 6 test de sorunsuz geçti. Papara'da ise 7 SMS denemesinden 5'i geldi, 2'si gelmedi.
Müşteri temsilcisi, gelen SMS'leri garanti ediyorlar, diğer bankalarda sorun yaşanabilir dedi. Yeni numaralarda daha fazla sorun yaşanabiliyormuş.
Netgsm'in artıları: Turkcell altyapısı olduğu için çekim gücü iyi, internet hızı da tatmin ediciydi.
Netgsm'in eksileri: VoLTE ve Wi-Fi aramaları desteklemiyor, aramalar birkaç saniye gecikmeli bağlanıyor ve ince bir cızırtı var. Mobil uygulamada kalan kullanım bilgisi geç geliyor, *123# ile doğru bilgiyi alabiliyorum.
12 Haziran'da Netgsm sitesinden 175 TL'ye (110 TL sim kart + 65 TL kargo) sim kart siparişi verdim. Aras Kargo ile aynı gün kargoya verildi.
13 Haziran öğleden sonra sim kart elime ulaştı. E-devlet üzerinden abonelik onayını yaptım ve kimlik bilgilerimi yükledim. Onay beklerken yaklaşık 5 saat bekledim.
13 Haziran akşamı Netgsm müşteri hizmetlerini aradım. Bayram öncesine yetişmesini rica ettim. Temsilci, geçiş yapacağım operatörün Turkcell olduğunu ve işlemleri başlattığını söyledi.
14 Haziran'da Turkcell'den geçiş işlemlerinin başladığına dair bir mesaj aldım.
15 Haziran akşamı Netgsm'den hattımın aktifleştirildiğini bildiren bir SMS geldi. Sim kartta belirtilen APN ayarlarını yaptıktan sonra internete bağlandım. E-devlet'te de hattımın Netgsm'ye geçtiği göründü.
Banka SMS testleri yaptım. Garanti BBVA'da sim kart blokesi vardı, mobil uygulamadan kaldırdıktan sonra sorunsuz SMS aldım. Yaklaşık 7 test yaptım. İş Bankası'nda herhangi bir sorun yaşamadım, 6 test de sorunsuz geçti. Papara'da ise 7 SMS denemesinden 5'i geldi, 2'si gelmedi.
Müşteri temsilcisi, gelen SMS'leri garanti ediyorlar, diğer bankalarda sorun yaşanabilir dedi. Yeni numaralarda daha fazla sorun yaşanabiliyormuş.
Netgsm'in artıları: Turkcell altyapısı olduğu için çekim gücü iyi, internet hızı da tatmin ediciydi.
Netgsm'in eksileri: VoLTE ve Wi-Fi aramaları desteklemiyor, aramalar birkaç saniye gecikmeli bağlanıyor ve ince bir cızırtı var. Mobil uygulamada kalan kullanım bilgisi geç geliyor, *123# ile doğru bilgiyi alabiliyorum.