- BeePuan
- 1,280
Of, böyle oyun yok gerçekten! Dün ToTK'yı bitirdim, tam 70 saat sürdü ve her saniyesine değdi. Eskiden BotW'yi iki kere bitirmiştim, o da muhteşemdi ama bu bambaşka.
Oyundaki zorluk seviyesi inanılmazdı. BotW deneyimim olmasına rağmen zorlandığım kısımlar oldu. Kasvet etkisi gerçekten sinir bozucu, canınızı sürekli azaltıyor. Neyse ki kasvetli bölgelerden uzaklaşınca etkisi geçiyor. Kasvetten doğan hayalet Ganon'lar da cabası; onlarla savaşmak çok zordu. Düşmanlar genel olarak çok daha güçlüydü.
Küçük bir bilgi; BotW'deki Calamity Ganon, mühürlü İblis Kral Ganondorf'un sızan gücüydü. Şekilsiz bir canavar ve 100 yıl önce Hyrule'yi yıkım getirmişti. Kabileler Divine Beast'lerle birlikte Calamity Ganon'a saldırdı ama başarılı olamadılar ve Link yaralandı. Zelda, Link'i Shrine of Ressurection'a taşıdı ve ilk oyun, Link'in 100 yıl sonra uyanmasıyla başladı; bu da İblis Kral'ın dönüşünün bir işaretiydi. Hayalet Ganon'lar da bu sızıntının ürünü.
Oynanışta büyük değişiklikler yoktu ama silahlara, kalkanlara ve oklara füzyon yeteneği eklenmesi harikaydı. Safirle düşmanları dondurabiliyor, topazla şoklayabiliyor, kalkanınıza trambolin ekleyerek zıplayabiliyorsunuz. Çok çeşitli kombinasyonlar mümkün. Eski oyundan sevdiğim parry ve ters takla atarak zamanı yavaşlatma özelliği de yine mevcuttu.
Macera, keşif ve yan görevler inanılmazdı. Bir sürü boss, gezilecek alan, yan görev ve gizem vardı. Üç tane devasa alan var; gökyüzü, yeryüzü ve yeraltı. Üçünü de yükleme ekranı olmadan gezebiliyorsunuz, bu gerçekten müthiş.
Kısaca, harika bir deneyimdi. En sevdiğim oyun oldu.
Oyundaki zorluk seviyesi inanılmazdı. BotW deneyimim olmasına rağmen zorlandığım kısımlar oldu. Kasvet etkisi gerçekten sinir bozucu, canınızı sürekli azaltıyor. Neyse ki kasvetli bölgelerden uzaklaşınca etkisi geçiyor. Kasvetten doğan hayalet Ganon'lar da cabası; onlarla savaşmak çok zordu. Düşmanlar genel olarak çok daha güçlüydü.
Küçük bir bilgi; BotW'deki Calamity Ganon, mühürlü İblis Kral Ganondorf'un sızan gücüydü. Şekilsiz bir canavar ve 100 yıl önce Hyrule'yi yıkım getirmişti. Kabileler Divine Beast'lerle birlikte Calamity Ganon'a saldırdı ama başarılı olamadılar ve Link yaralandı. Zelda, Link'i Shrine of Ressurection'a taşıdı ve ilk oyun, Link'in 100 yıl sonra uyanmasıyla başladı; bu da İblis Kral'ın dönüşünün bir işaretiydi. Hayalet Ganon'lar da bu sızıntının ürünü.
Oynanışta büyük değişiklikler yoktu ama silahlara, kalkanlara ve oklara füzyon yeteneği eklenmesi harikaydı. Safirle düşmanları dondurabiliyor, topazla şoklayabiliyor, kalkanınıza trambolin ekleyerek zıplayabiliyorsunuz. Çok çeşitli kombinasyonlar mümkün. Eski oyundan sevdiğim parry ve ters takla atarak zamanı yavaşlatma özelliği de yine mevcuttu.
Macera, keşif ve yan görevler inanılmazdı. Bir sürü boss, gezilecek alan, yan görev ve gizem vardı. Üç tane devasa alan var; gökyüzü, yeryüzü ve yeraltı. Üçünü de yükleme ekranı olmadan gezebiliyorsunuz, bu gerçekten müthiş.
Kısaca, harika bir deneyimdi. En sevdiğim oyun oldu.