Yaklaşık iki hafta önce aldığım Hp Deskjet 1512 All-in-One yazıcıyı kurmakta zorlanıyorum. Sürücü yüklemesi sırasında usb setup.exe hatası alıyorum. Üreticinin sitesinden indirdiğim güncel sürücüyü de denedim, fakat sonuç değişmedi.
Başka bir yazıcıdan USB bağlantı kablosuyla da denedim, yine aynı hata ile karşılaştım. Bilgisayarımda başka cihazları sorunsuz kurdum, bu nedenle kabloda, USB girişinde veya sistemde bir problem olduğunu sanmıyorum.
Yazıcının çalıştığını biliyorum çünkü fotokopi çektim. Hp'nin müşteri hizmetleriyle irtibata geçmeye çalıştım ancak süreç oldukça yorucu oldu.
İlk olarak, şikayet bölümüne yazdım fakat seri numarası talep edildi. Kutuyu açıp seri numarasını girdikten sonra "ürünü tanımlayamadık" hatası aldım. Neyse ki itiraz etme seçeneği vardı.
Ardından, seri numarası yeterli olmadığı için satış fişimi isteyip, taramalarını istediler. Eski bir tarayıcım olduğu için fişi tarayıp gönderdim.
Sonuç olarak, bir iş günü beklememe rağmen hiçbir geri dönüş alamadım. Sadece otomatik bir e-posta aldım. Hp'nin müşteri desteğinin bu kadar yavaş olması şaşırtıcı.
Benim bir sorunum olduğunu düşünerek, başka bir firmanın yazıcı desteğine basit bir soru sordum ve 1 dakika içinde cevap aldım. Diğer firma ise, teknik özelliklerinde olmayan bir soruya bile cevap vermedi.
Hp'nin şikayet sitesindeki sıfır şikayet sayısı beni yanıltmış görünüyor. 120 TL'ye aldığım yazıcı kullanılmadan duruyor. Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Yardımcı olabilecek biri varsa, lütfen yazsın.
Başka bir yazıcıdan USB bağlantı kablosuyla da denedim, yine aynı hata ile karşılaştım. Bilgisayarımda başka cihazları sorunsuz kurdum, bu nedenle kabloda, USB girişinde veya sistemde bir problem olduğunu sanmıyorum.
Yazıcının çalıştığını biliyorum çünkü fotokopi çektim. Hp'nin müşteri hizmetleriyle irtibata geçmeye çalıştım ancak süreç oldukça yorucu oldu.
İlk olarak, şikayet bölümüne yazdım fakat seri numarası talep edildi. Kutuyu açıp seri numarasını girdikten sonra "ürünü tanımlayamadık" hatası aldım. Neyse ki itiraz etme seçeneği vardı.
Ardından, seri numarası yeterli olmadığı için satış fişimi isteyip, taramalarını istediler. Eski bir tarayıcım olduğu için fişi tarayıp gönderdim.
Sonuç olarak, bir iş günü beklememe rağmen hiçbir geri dönüş alamadım. Sadece otomatik bir e-posta aldım. Hp'nin müşteri desteğinin bu kadar yavaş olması şaşırtıcı.
Benim bir sorunum olduğunu düşünerek, başka bir firmanın yazıcı desteğine basit bir soru sordum ve 1 dakika içinde cevap aldım. Diğer firma ise, teknik özelliklerinde olmayan bir soruya bile cevap vermedi.
Hp'nin şikayet sitesindeki sıfır şikayet sayısı beni yanıltmış görünüyor. 120 TL'ye aldığım yazıcı kullanılmadan duruyor. Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum. Yardımcı olabilecek biri varsa, lütfen yazsın.