M
Mehmet
Misafir
IBM ve Scuderia Ferrari HP, Formula 1 taraftarlarına yönelik mobil uygulamalarını yenilediklerini duyurdu. Yenilenen uygulama, IBM’in watsonx yapay zeka platformunu kullanarak yeni özellikler sunuyor. Uygulama artık İngilizce’nin yanı sıra İtalyanca dil seçeneğiyle de kullanılabiliyor.
Uygulamaya eklenen yeni “Yarış Merkezi” ve “Yarış Analizleri” bölümlerinde yapay zeka kullanılıyor. Bu bölümlerde, her Grand Prix sonrası yapay zeka tarafından oluşturulan Scuderia Ferrari HP yarış özetleri (pilot ve takım patronu görüşlerini de içerecek şekilde), telemetri ve hava durumu gibi yarış verilerinin görselleştirmeleri ve güncel yarışların takımın geçmişiyle karşılaştırıldığı tarihsel analizler yer alacak.
Uygulamaya ayrıca taraftarların takıma doğrudan mesaj gönderebileceği bir bölüm, çeşitli konularda günlük anketler ve Ferrari’nin geçmişteki önemli yarışlarının özetleri gibi yeni etkileşim özellikleri de eklendi. IBM ve Ferrari, 2025 yılı boyunca uygulamaya yeni fonksiyonlar eklemeyi sürdüreceklerini belirtti. IBM Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jonathan Adashek, “Bu, taraftarların Ferrari ile nasıl bağlantı kurduğunu yeniden tanımlamakla ilgili,” derken, Ferrari Yarış Gelirleri Sorumlusu Lorenzo Giorgetti ise, “Uygulama dijital yolculuğumuzda yeni bir bölüm açıyor,” şeklinde konuştu. Uygulama iOS ve Android cihazlar için uygulama mağazalarından indirilebiliyor.
IBM ve Ferrari, Yapay Zeka Destekli Yeni F1 Mobil Uygulamasını Yayınladı yazısı ilk önce BeeTekno | Güncel Teknoloji Haberleri ve İncelemeler yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...

Yapay Zeka Yarış Verilerini İşleyecek
Uygulamaya eklenen yeni “Yarış Merkezi” ve “Yarış Analizleri” bölümlerinde yapay zeka kullanılıyor. Bu bölümlerde, her Grand Prix sonrası yapay zeka tarafından oluşturulan Scuderia Ferrari HP yarış özetleri (pilot ve takım patronu görüşlerini de içerecek şekilde), telemetri ve hava durumu gibi yarış verilerinin görselleştirmeleri ve güncel yarışların takımın geçmişiyle karşılaştırıldığı tarihsel analizler yer alacak.
Yeni Etkileşim Özellikleri Eklendi
Uygulamaya ayrıca taraftarların takıma doğrudan mesaj gönderebileceği bir bölüm, çeşitli konularda günlük anketler ve Ferrari’nin geçmişteki önemli yarışlarının özetleri gibi yeni etkileşim özellikleri de eklendi. IBM ve Ferrari, 2025 yılı boyunca uygulamaya yeni fonksiyonlar eklemeyi sürdüreceklerini belirtti. IBM Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jonathan Adashek, “Bu, taraftarların Ferrari ile nasıl bağlantı kurduğunu yeniden tanımlamakla ilgili,” derken, Ferrari Yarış Gelirleri Sorumlusu Lorenzo Giorgetti ise, “Uygulama dijital yolculuğumuzda yeni bir bölüm açıyor,” şeklinde konuştu. Uygulama iOS ve Android cihazlar için uygulama mağazalarından indirilebiliyor.
IBM ve Ferrari, Yapay Zeka Destekli Yeni F1 Mobil Uygulamasını Yayınladı yazısı ilk önce BeeTekno | Güncel Teknoloji Haberleri ve İncelemeler yayınlanmıştır.
Okumaya devam et...