Çocukluğumdan beri birçok NFS oyunu bitirdim, birkaç eski oyunu kaçırdığım doğrudur. Son olarak Payback ve Heat'i bitirmiştim. NFS Unbound, geçen yılın aralık ayında çıktı ama ilgimi çekmediği için oynamadım. En çok NFS Heat'ten keyif almıştım. Payback'teki performans kartı sistemi yerine gerçek parçalar ve detaylı özelleştirmeler vardı. Need for Speed 2015'i daha önce videolardan izlemiştim, o zamanlar ilgimi çekmemişti. Game Pass'te görünce indirdim ve denemek istedim. Oyunu bitirmek üzereyim, artılarını ve eksilerini yazmak istiyorum.
2015 yılına göre grafikleri hala iyi, kendini oynatıyor. Oyunun hikâyesi için gerçek oyuncular kullanılmış ve film havası verilmiş, bu diğer NFS oyunlarında yoktu. Çevrimiçi modda oyuncu sayısı azalmış olsa da hala aktif bir topluluk var, etkinliklere katılabiliyorsunuz.
Araba çeşitliliği bana az geldi. Underground oyunlarında daha fazla araba vardı. Hikâye pek tatmin edici değildi, oyun kötü bir karaktere sahip değildi, bu yüzden hırs ve rekabet hissi tam olarak oluşmadı.
Araba fizikleri zayıf geldi. Farklı arabalar denedim ve tuning yaptım ama dönüşler çok kontrolsüz oldu. Birçok yarışta çarpıp kaybettim. Level scaling kötüydü. Oyunun başındaki arabayla neredeyse yarısına kadar geldim. Sonrasında en hızlı arabalardan birini alıp geliştirmeme rağmen, sonraki yarışlarda sanki geliştirme yapmamışım gibiydi, güçlendim hissiyatı alamadım.
Visual özelleştirmeler kısıtlıydı. Parça toplamak gerekiyordu ve parçalar rastgele arabalara açılıyordu, bu yüzden çoğu arabada modifiye seçenekleri sınırlıydı. Sunucular bazen kendiliğinden kapanıp ana menüye atıyordu, yarış ortasında da kopmalar olabiliyordu. Yarış ortasında dikkat dağıtıcı bildirimler ve karakter aramaları geliyordu.
Özetle, oyun NFS Heat'in bir prototipi gibiydi. Bir şeyler denemişler ama çok eksik ve olumsuz durum var. Oynarken gerildim ve soğudum. 10 üzerinden 6 veriyorum.
2015 yılına göre grafikleri hala iyi, kendini oynatıyor. Oyunun hikâyesi için gerçek oyuncular kullanılmış ve film havası verilmiş, bu diğer NFS oyunlarında yoktu. Çevrimiçi modda oyuncu sayısı azalmış olsa da hala aktif bir topluluk var, etkinliklere katılabiliyorsunuz.
Araba çeşitliliği bana az geldi. Underground oyunlarında daha fazla araba vardı. Hikâye pek tatmin edici değildi, oyun kötü bir karaktere sahip değildi, bu yüzden hırs ve rekabet hissi tam olarak oluşmadı.
Araba fizikleri zayıf geldi. Farklı arabalar denedim ve tuning yaptım ama dönüşler çok kontrolsüz oldu. Birçok yarışta çarpıp kaybettim. Level scaling kötüydü. Oyunun başındaki arabayla neredeyse yarısına kadar geldim. Sonrasında en hızlı arabalardan birini alıp geliştirmeme rağmen, sonraki yarışlarda sanki geliştirme yapmamışım gibiydi, güçlendim hissiyatı alamadım.
Visual özelleştirmeler kısıtlıydı. Parça toplamak gerekiyordu ve parçalar rastgele arabalara açılıyordu, bu yüzden çoğu arabada modifiye seçenekleri sınırlıydı. Sunucular bazen kendiliğinden kapanıp ana menüye atıyordu, yarış ortasında da kopmalar olabiliyordu. Yarış ortasında dikkat dağıtıcı bildirimler ve karakter aramaları geliyordu.
Özetle, oyun NFS Heat'in bir prototipi gibiydi. Bir şeyler denemişler ama çok eksik ve olumsuz durum var. Oynarken gerildim ve soğudum. 10 üzerinden 6 veriyorum.