- BeePuan
- 1,321
Nothing markasının geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence pazarlama stratejileri yeterince güçlü değil.
Son zamanlarda ürün çeşitliliğinde bir artış gözlemledim ama kalitesi tartışılır. Fiyat performans oranı da pek tatmin edici değil.
Markanın hedef kitlesini daha iyi tanıması ve ürünlerini buna göre şekillendirmesi gerekiyor. Yaratıcı reklam kampanyaları da başarıya ulaşmada önemli rol oynar.
Bu şekilde belki de daha geniş bir kitleye ulaşabilir ve büyüme kaydedebilir. Ancak, mevcut gidişata bakılırsa, uzun vadede başarılı olacağını düşünmüyorum.
Son zamanlarda ürün çeşitliliğinde bir artış gözlemledim ama kalitesi tartışılır. Fiyat performans oranı da pek tatmin edici değil.
Markanın hedef kitlesini daha iyi tanıması ve ürünlerini buna göre şekillendirmesi gerekiyor. Yaratıcı reklam kampanyaları da başarıya ulaşmada önemli rol oynar.
Bu şekilde belki de daha geniş bir kitleye ulaşabilir ve büyüme kaydedebilir. Ancak, mevcut gidişata bakılırsa, uzun vadede başarılı olacağını düşünmüyorum.