- BeePuan
- 1,361
Merhaba arkadaşlar, Samsung Buds 3 Pro sol kulaklığım şarj olmuyor. Kulaklığı birkaç kez düşürdüm, belki bundan kaynaklanıyor olabilir. Garantiye göndermeyi düşünüyorum.
Kulaklığı Vatan Bilgisayar'dan almıştım, yakınımda bir Samsung mağazası da var. Kulaklığı garantiye göndermek için nereye gitmeliyim, Vatan mı yoksa Samsung mağazası mı daha uygun olur? Yardımlarınız için teşekkürler.
Garanti süresi hala devam ediyor. Hangi yere gitmem gerektiğini bilmek istiyorum. Sizce hangi işlem daha hızlı ve kolay olur?
Kulaklığı Vatan Bilgisayar'dan almıştım, yakınımda bir Samsung mağazası da var. Kulaklığı garantiye göndermek için nereye gitmeliyim, Vatan mı yoksa Samsung mağazası mı daha uygun olur? Yardımlarınız için teşekkürler.
Garanti süresi hala devam ediyor. Hangi yere gitmem gerektiğini bilmek istiyorum. Sizce hangi işlem daha hızlı ve kolay olur?